#9 Okiem Smartfona: the best of blomatt-insta.

blomatt-insta
1 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 1 Email -- LinkedIn 0 1 Flares ×

W poprzednim urodzinowym wpisie (link) podkreślałem, że Blomatt to blog, na którym staram się wrzucać ciekawe wpisy na różne tematy, także te związane z moimi zainteresowaniami. W końcu właśnie tego typu przestrzenie wywodzą się od internetowych pamiętników, które z czasem bardziej sprofesjonalizowały się i stały się bardziej tematyczne. Ja u siebie po części łączę te dwie formy nawiązując do korzeni blogów poprzez publikowanie postów związanych bardziej ze mną. Jednym z takich cykli jest „Okiem Smartfona”, gdzie króluje fotografia mobilna, czyli zdjęcia wykonane wyłącznie smartfonem. Wszak te urządzenia stają się coraz bardziej zaawansowane, a aparaty w nich wbudowane coraz lepsze. Jednak Blomatt to nie tylko blog, ale także social media, w których jestem dość aktywny. Na Instagramie publikuję wiele fotek wykonanych wyłącznie telefonem komórkowym, gdzie możecie zobaczyć co u mnie, ale także co fajnego udało mi się uchwycić. Pomyślałem, że z okazji 1 urodzin bloga przygotuję specjalną notkę – podsumowanie, czyli listę TOP 15 najpopularniejszych, czyli najbardziej like’owanych fotek  na moim Insta i oto one! Zaczynamy! :)

Miejsce 15 i fotka pokazująca moje kreatywne kibicowanie w czasie EURO 2016! Ależ wtedy było dużo emocji!

Miejsce 14! A tu taki widok! Zdobył aż 81 polubień!

Miejsce 13: dość świeże zdjęcie, bo tegorocznego zimowego widoku. Było pięknie i mogłoby tak być na święta. 84 <3

Miejsce 12. Tutaj uplasowała się fotografia zachodu słońca wykonana w projekcie „Wojażer”, w którym niedawno brałem udział. Chyba Wam się bardzo spodobała, bo zdobyła aż 85 polubień.

Miejsce 11 i coś związanego ze mną, czyli fotka lodów włoskich, które kosztowałem podczas letniego, niedzielnego chillu.  Były pyszne! Jak widać na Insta ładne jedzenie ma zawsze wzięcie! 87 serduszek!

Ostatnia piątka w TOP 15 za nami! Czas na pierwszą dziesiątkę, a tu naprawdę same najlepszości, które ku mojemu zdumieniu zdobyły wiele pozytywnych komentarzy. —> Jedziemy! :D

Miejsce 10 i fajny jesienny widok o poranku. Chmury, które czasami układają się w ciekawe kompozycje zawsze wzbudzają zainteresowanie. Tym razem niby nic nadzwyczajnego, a jednak 88 like’ów było.

Miejsce 9, zaskok czy nie? Znów zimowa fotka, a więc chyba rzeczywiście takie lubicie i to bardzo! 90 polubień, gdy zrobi się biało będzie więcej takich.

Miejsce 8 i zdjęcie z 8 marca. Czyżby przypadek? Tulipan zdobył aż 90 <3!

Miejsce 7. Jesień bywa piękna i tu nie jest inaczej. Słonecznie, a do tego znów chmury w roli głównej. 92 like’y!

Miejsce 6 oraz kolejna publikacja z projektu „Wojażer” w topce. Fajnie udało mi się uchwycić światło na jej brzegach i te kolory w tle – sam byłem z tego zdjęcia zadowolony. Jak widać Wam także przypadło do gustu, bo zdobyło 93 polubienia. Jak miło. :)

Kolejna piątka za nami, ale najlepsze jeszcze przed! Na Insta przez ostatni rok wrzuciłem 194 posty, a te zdobyły łącznie 10 297 like’ów! Wielkie WOW! A jeśli sami chcecie sprawdzić jakie u Was na Insta publikacje były najpopularniejsze i ile łącznie otrzymaliście polubień pojawiło się takie fajne narzędzie w necie do analizy. Szukajcie pod adresem: 16bestof16.photos! A ja jadę z najlepszą 5-tką! :)

Miejsce 5, a tu wieczorne i jakże kolorowe niebo. Uwielbiam takie widoki! Ten zdobył aż 94 <3!

Miejsce 4 i niespodzianka? Nie, o tej porze coś co chyba każdy lubi, czyli choinka! Święta już tak bardzo blisko! Również 94 polubienia!

Miejsce 3: bardzo prosty, a jakże pięknie wyglądający kadr, w którym bohaterem jest borówka. Pierwsza w topce fotka, która przekroczyła setkę – 101 like’ów!

Miejsce 2 oraz fotografia, którą wykonałem ponad rok temu jeszcze za czasów mojego poprzedniego bloga, ukazująca listopadowy klimat. 111 <3

Najpopularniejsza fotografia na moim koncie na Instagramie, która zdobyła (uwaga!) aż 114 polubień i miejsce 1 w tym zestawieniu to… :-)

To było TOP 15 najfajniejszych fotek na blomatt-owym Insta! Dzięki za dotrwanie do końca tego wpisu. :-) Które zdjęcie podoba Wam się najbardziej? Piszcie w komentarzach. Do następnego!


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


1 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 1 Email -- LinkedIn 0 1 Flares ×